Metal Gear Solid Delta: Snake Eater- Orijinal Ruha Sadık Kaldı

Mehmet Araz
By Mehmet Araz 3 Min Read

KONAMI, uzun zamandır beklenen remake’i Metal Gear Solid Delta: Snake Eater için düzenlediği özel bir önizleme etkinliğinde, seçkin basın mensuplarını oyunu oynamaya davet etti. Etkinlikte, oyun dünyasında merakla beklenen bu projenin arkasındaki geliştirici ekibin bazı üyeleri de hazır bulundu. Bu özel etkinlik, oyunun hayranlarının en büyük endişelerinden biri olan “orijinal oyunun ruhuna dokunulmuş mu?” sorusuna da net bir yanıt verdi.

Metal Gear Solid V üzerinde çalışmış olan ve KONAMI’nin deneyimli yapımcılarından biri olan Noriaki Okamura, VGC’ye verdiği röportajda, oyunun orijinal yaratıcı vizyonunu koruma konusunda ne kadar kararlı olduklarını şu sözlerle belirtti: “Bu benim de en sevdiğim oyunlardan biri ve zaten mükemmel olan bu oyunun orijinal yaratıcı yönüne müdahale etmek istemedik. Değiştirilmesi gereken çok az şey olduğunu düşündük.”

Bununla birlikte, Okamura, Metal Gear Solid Delta: Snake Eater‘ın modern platformlara taşınmasının, bazı değişiklikler yapılmasını gerektirdiğini de ifade etti. “Bu 20 yıllık bir oyun. Bu yüzden modern platformlara getirmeye karar verdiğimizde, eski bir oyun gibi hissettirmemesini istedik. Oyunu, orijinalini oynamayanlar için de günümüzde çıkmış gibi hissettirecek şekilde ince ayarlar yaptık.”

Geliştirici ekip, oyun içerisindeki bazı ifadelerin günümüzde artık demode olduğunu fark ettiğini de belirtti. Buna rağmen, bu içeriklerin orijinal yaratıcının vizyonuna saygı amacıyla oyunda bırakıldığını ve bunun yöneticiler tarafından alınan bir karar olduğunu vurguladı. Ancak, bazı bölümler modernize edilmiş ve oyuncuların 20 yıl öncesine göre büyük ölçüde farklı olması nedeniyle oyun üzerinde bazı ince ayarlar yapılmış durumda. Hikaye ve olay örgüsü açısından ise orijinalliğe sadık kalındı.

KONAMI’nin planlarının Metal Gear Solid Delta: Snake Eater ile sınırlı kalmayabileceği yönünde ipuçları da verildi. Okamura, “Şu anda odak noktamız yaratıcı ekibi yeniden inşa etmek, orijinal ekibin bazı üyeleriyle çalışıyoruz. Ancak şu anda en büyük önceliğimiz, Metal Gear serisini günümüzde de başarıyla sunabilmek. Eğer bu başarılı olursa, umarım daha fazlasını yapabiliriz,” dedi.

Etkinlik sırasında KONAMI, konsol grafik modlarını da doğruladı. PlayStation 5 ve Xbox Series X kullanıcıları, dinamik 4K/30 FPS modu ile 1080p çözünürlük ve 60 FPS hedefleyen performans modu arasında seçim yapabilecekler. Bu da oyunun her iki konsolda da üstün bir görsel deneyim sunacağını gösteriyor. Henüz Metal Gear Solid Delta: Snake Eater için resmi bir çıkış tarihi açıklanmadı, ancak bu etkinlik, yakında bir duyuru alabileceğimizin işareti olabilir. Ön siparişler ise şimdiden açılmış durumda.

KONAMI’nin Metal Gear Solid Delta: Snake Eater ile orijinal oyunun ruhuna sadık kalarak, onu modern oyun dünyasına başarıyla taşıyıp taşımayacağı ise büyük bir merak konusu. Ancak bu önizleme etkinliği, oyunun hayranları için umut verici bir gösterge olarak değerlendirilebilir.

Infinix Zero 40: Akıllı Telefon Vlog Dünyasını Yeniden Tanımlayabilir

Share This Article
Leave a Comment

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir